Buďte pružnější
díky zefektivnění procesů
IS FLORES pomáhá svým uživatelům dělat včas a správně správné věci.
- IS FLORES aktivně vede, motivuje a kontroluje uživatele
- Systém připomenutí nebo eskalace při konfliktu nebo prodlení podporuje procesní efektivitu procesu
- Systém si pamatuje práci svých uživatelů a učí je dělat jí správně
- IS FLORES obsahuje nástroje pro zamezení vzniku chyb a duplicit
- Systém obsahuje dokladové workflow a poskytuje nástroje pro schvalovací procesy
Podpořte svůj růst
díky trvalému a výhodnému vztahu
Svou činností usnadňuje zákazníkům naplňování jejich vizí.
- Individuální přístup k zákaznickým řešením
- Garance termínu dořešení kritických požadavků
- InfoCentrum - nástroj pro evidenci a správu požadavků
- Snadný upgrade IS FLORES
- Kulaté stoly FLORES Software - rozvojové debaty
Zvyšte svůj profit
díky dostupnosti informací
Dostupnost potřebných informací na mobilních zařízeních je samozřejmostí.
- Výstupy dodá IS FLORES sám včas a správnému příjemci
- Úplná vazba nákup-prodej-výroba umožňuje porovnat plán s realitou a průběžné vyhodnocení marže
- Vyhodnocení projektů, sledování obchodních případů, plnění úkolů, správa aktivit
- Napojení na externí zdroje dat (technologie a jiné informační systémy)
- Různé platformy pro zobrazení dat (IS FLORES, MS EXCEL, webová aplikace, mobilní aplikace)
Přehled vlastností a funkcí
- Správa kontaktů
- Sledování obchodních případů
- Úkoly
- Kampaně
- 360°přehled o zákazníkovi/dodavateli
- Aplikace My.FLORES
- Nabídkové řízení
- Poptávkové řízení k dodavateli
- Evidence smluv se zákazníky
- Rezervace - smluvní blokace
- Správa artiklů
Sledování obchodních případů
Má váš obchodní tým úplný přehled o obchodních příležitostech na jednom místě? Bude přítok peněz z nových zakázek odpovídat plánu?
Sledování obchodních případů v IS FLORES umožňuje trvalý přehled o stavu vašich obchodních případů. Poskytuje informace o plánovaném finančním objemu a pravděpodobnosti kontraktu v členění zákazník, obchodník, produkt a čas.
- Jednoduché zadání stavu a finančního objemu obch.případu
- Vazba na obchodované produkty
- Sledování data dalšího kontaktu a předpokládané realizace
- Přímá vazba do CRM aktivit a úkolů včetně aktualizace obch.případu přímo z CRM aktivity
- Zobrazení souvisejících dokladů z celého IS
- Digitální přílohy (smlouvy, scany, dokumentace…)
- Vizualizace pipeline formou aktivní plochy nebo iGate pohledu
- Možnost rozšíření o vámi sledované údaje
- Vazba na procesní motor (notifikace, eskalace, schvalování)