Informační systém FLORES

Přehled všech procesůReference a obory

Buďte pružnější
díky zefektivnění procesů

IS FLORES pomáhá svým uživatelům dělat včas a správně správné věci.
  • IS FLORES aktivně vede, motivuje a kontroluje uživatele
  • Systém připomenutí nebo eskalace při konfliktu nebo prodlení podporuje procesní efektivitu procesu 
  • Systém si pamatuje práci svých uživatelů a učí je dělat jí správně 
  • IS FLORES obsahuje nástroje pro zamezení vzniku chyb a duplicit
  • Systém obsahuje dokladové workflow a poskytuje nástroje pro schvalovací procesy

Podpořte svůj růst
díky trvalému a výhodnému vztahu

Svou činností usnadňuje zákazníkům naplňování jejich vizí.
  • Individuální přístup k zákaznickým řešením
  • Garance termínu dořešení kritických požadavků
  • InfoCentrum - nástroj pro evidenci a správu požadavků
  • Snadný upgrade IS FLORES
  • Kulaté stoly FLORES Software - rozvojové debaty


 


 

Zvyšte svůj profit
díky dostupnosti informací

Dostupnost potřebných informací na mobilních  zařízeních je samozřejmostí.
  • Výstupy dodá IS FLORES sám včas a správnému příjemci
  • Úplná vazba nákup-prodej-výroba umožňuje porovnat plán  s realitou a průběžné vyhodnocení marže
  • Vyhodnocení projektů, sledování obchodních případů,  plnění úkolů, správa aktivit
  • Napojení na externí zdroje dat  (technologie a jiné informační systémy)
  • Různé platformy pro zobrazení dat  (IS FLORES, MS EXCEL, webová aplikace, mobilní aplikace)
 

Přehled vlastností a funkcí

IS FLORES
CRM a Obchod
Výroba a realizace
Logistika a sklad
Servis
Management a ekonomika
Správa kontaktů
Sledování obchodních případů
Úkoly
Kampaně
360°přehled o zákazníkovi/dodavateli
Aplikace My.FLORES
Nabídkové řízení
Poptávkové řízení k dodavateli
Evidence smluv se zákazníky
Rezervace - smluvní blokace
Správa artiklů

Sledování obchodních případů

Má váš obchodní tým úplný přehled o obchodních příležitostech na jednom místě? Bude přítok peněz z nových zakázek odpovídat plánu?

Sledování obchodních případů v IS FLORES umožňuje trvalý přehled o stavu vašich obchodních případů. Poskytuje informace o plánovaném finančním objemu a pravděpodobnosti kontraktu v členění zákazník, obchodník, produkt a čas.

  • Jednoduché zadání stavu a finančního objemu obch.případu
  • Vazba na obchodované produkty
  • Sledování data dalšího kontaktu a předpokládané realizace
  • Přímá vazba do CRM aktivit a úkolů včetně aktualizace obch.případu přímo z CRM aktivity
  • Zobrazení souvisejících dokladů z celého IS
  • Digitální přílohy (smlouvy, scany, dokumentace…)
  • Vizualizace pipeline formou aktivní plochy nebo iGate pohledu
  • Možnost rozšíření o vámi sledované údaje
  • Vazba na procesní motor (notifikace, eskalace, schvalování)