Buďte pružnější
díky zefektivnění procesů
IS FLORES pomáhá svým uživatelům dělat včas a správně správné věci.
- IS FLORES aktivně vede, motivuje a kontroluje uživatele
- Systém připomenutí nebo eskalace při konfliktu nebo prodlení podporuje procesní efektivitu procesu
- Systém si pamatuje práci svých uživatelů a učí je dělat jí správně
- IS FLORES obsahuje nástroje pro zamezení vzniku chyb a duplicit
- Systém obsahuje dokladové workflow a poskytuje nástroje pro schvalovací procesy
Podpořte svůj růst
díky trvalému a výhodnému vztahu
Svou činností usnadňuje zákazníkům naplňování jejich vizí.
- Individuální přístup k zákaznickým řešením
- Garance termínu dořešení kritických požadavků
- InfoCentrum - nástroj pro evidenci a správu požadavků
- Snadný upgrade IS FLORES
- Kulaté stoly FLORES Software - rozvojové debaty
Zvyšte svůj profit
díky dostupnosti informací
Dostupnost potřebných informací na mobilních zařízeních je samozřejmostí.
- Výstupy dodá IS FLORES sám včas a správnému příjemci
- Úplná vazba nákup-prodej-výroba umožňuje porovnat plán s realitou a průběžné vyhodnocení marže
- Vyhodnocení projektů, sledování obchodních případů, plnění úkolů, správa aktivit
- Napojení na externí zdroje dat (technologie a jiné informační systémy)
- Různé platformy pro zobrazení dat (IS FLORES, MS EXCEL, webová aplikace, mobilní aplikace)
Přehled vlastností a funkcí
- Správa kontaktů
- Sledování obchodních případů
- Úkoly
- Kampaně
- 360°přehled o zákazníkovi/dodavateli
- Aplikace My.FLORES
- Nabídkové řízení
- Poptávkové řízení k dodavateli
- Evidence smluv se zákazníky
- Rezervace - smluvní blokace
- Správa artiklů
Úkoly
Jsou výsledkem Vašich obchodních porad úkoly pro jednotlivé členy Vašeho týmu? Potřebujete si poznamenat sami pro sebe úkol spojený se zákazníkem a konkrétním obchodním případem? Chcete, aby vyřízené úkoly automaticky generovali historii toho, co se u zákazníka v minulosti dělo?
Využívejte v IS FLORES CRM aktivity pro zaznamenání úkolů pro Vás a Vaše kolegy. Zadejte úkol ve vztahu k zákazníkovi, osobě s kterou jednáte a obchodnímu případu, kterého se týká. Poznamenejte si textově obsah úkolu a při jeho vyřízení jej přepněte do stavu vyřízeno a zapište výsledek.
- Možnost kategorizace úkolů
- Připojení úkolu k firmě, osobě, obchodnímu případu
- Přidělení konkrétnímu řešiteli nebo roli (obchodník, servisní technik)
- Stanovení termínu předpokládaného řešení a délky trvání
- Zápis obsahu úkolu a následně způsob vyřešení
- Automatické generování historie zákazníka/osoby dle řešených úkolů
- Nastavení libovolného workflow nad úkolem jako ve zbytku systému
- Zobrazení souvisejících dokladů z celého IS
- Možnost generování úkolu z obchodního případu a obchodních dokladů IS FLORES
- Možnost změny stavu obchodního případu přímo při vyřízení úkolu (změna pipeline)
- Digitální přílohy (smlouvy, scany, dokumentace…)
- Vizualizace formou aktivní plochy nebo iGate pohledu
- Možnost rozšíření o vámi sledované údaje
- Vazba na procesní motor (notifikace, eskalace, schvalování)
- Možnost zápisu a řešení úkolů prostřednictvím mobilní aplikace My.FLORES
- Možnost zobrazení úkolů v MS Outlook (při použití Sync.Today)