Buďte pružnější
díky zefektivnění procesů
IS FLORES pomáhá svým uživatelům dělat včas a správně správné věci.
- IS FLORES aktivně vede, motivuje a kontroluje uživatele
- Systém připomenutí nebo eskalace při konfliktu nebo prodlení podporuje procesní efektivitu procesu
- Systém si pamatuje práci svých uživatelů a učí je dělat jí správně
- IS FLORES obsahuje nástroje pro zamezení vzniku chyb a duplicit
- Systém obsahuje dokladové workflow a poskytuje nástroje pro schvalovací procesy
Podpořte svůj růst
díky trvalému a výhodnému vztahu
Svou činností usnadňuje zákazníkům naplňování jejich vizí.
- Individuální přístup k zákaznickým řešením
- Garance termínu dořešení kritických požadavků
- InfoCentrum - nástroj pro evidenci a správu požadavků
- Snadný upgrade IS FLORES
- Kulaté stoly FLORES Software - rozvojové debaty
Zvyšte svůj profit
díky dostupnosti informací
Dostupnost potřebných informací na mobilních zařízeních je samozřejmostí.
- Výstupy dodá IS FLORES sám včas a správnému příjemci
- Úplná vazba nákup-prodej-výroba umožňuje porovnat plán s realitou a průběžné vyhodnocení marže
- Vyhodnocení projektů, sledování obchodních případů, plnění úkolů, správa aktivit
- Napojení na externí zdroje dat (technologie a jiné informační systémy)
- Různé platformy pro zobrazení dat (IS FLORES, MS EXCEL, webová aplikace, mobilní aplikace)
Přehled vlastností a funkcí
Mobilní iServis
Realizujete většinu servisních zásahů v terénu? Potřebujete předat co nejjednodušeji Vašim techniků informaci o místě servisního zásahu, servisovaném zařízení a nahlášené závadě? Chcete zrušit papírové výkazy a nahradit je elektronickými? Řešíte servisní případy i s místech bez internetového připojení?
Mobilní aplikace iServis umožní distribuci servisních listů technikům v terénu včetně možnosti nahlížení do historie provedených servisů na servisovaných zařízeních. Dá technikům nástroj pro popis nalezené závady a postup jejího odstranění včetně použitých materiálů a stráveného času.
- Napojení na modul servis v IS FLORES
- Komunikace s IS FLORES přes zabezpečené rozhraní webových služeb
- Zobrazení přidělených, rozpracovaných a hotových servisních listů
- Navigace technika do místa servisu
- Možnost nahlížení do historie servisovaných předmětů (zařízení)
- Možnost výkazu práce formou popisu, výkazu použitého materiálu, času na cestě a čase stráveného opravou
- Podpora výdeje materiálu z příručního skladu (auto)
- Možnost podpisu zákazníka přímo na obrazovku tabletu a označení úrovně spokojenosti se servisem
- Možnost automatického emailu zákazníkovi s připojeným servisním protokolem
- Možnost práce off-line bez internetového připojení. Data se přenášejí až v okamžiku, kdy je připojení dostupné.
- Automatická tvorba podkladů pro fakturaci z IS FLORES