Informační systém FLORES pro řízení poskytovaných služeb

Informační systém FLORES pro řízené poskytování služeb v oborech IT, facility managemnetu, řízení projektů, školení, ostrahy objektů, půjčovny, servisu, zákaznické podpory, činnosti výzkumných center aj.
IS FLORES zaštítí i související oblasti, jako je skladová logistika, mzdy, nákup, prodej, výroba, účetnictví a další.

Jedná se o organizace, jejichž rozsah služeb zahrnuje i:

NAŠE REFERENCE u FIREM POSKYTUJÍCÍCH SLUŽBY

  • A-ROYAL Service
    Plánování směn v aplikaci My.FLORES ušetřilo týdně až 16 hodin práce dvěma lidem. Systém minimalizuje chybovost a podporuje vymahatelnost interních procesů. Došlo k zjednodušení kontrol podkladů pro výpočet mezd.

    Ing. Jiří Král / jednatel a společník A-ROYAL Service s.r.o.

  • VARS BRNO
    Odpovědný přístup klíčových uživatelů k Projektu implementace byl důležitý pro pozitivní přijetí IS FLORES uživateli.

    Ing. Pavel Doucek / finanční a provozní ředitel společnosti VARS BRNO a.s.

    Služby nevýrobního charakteru

    Portfolio činností našich zákazníků, kteří poskytují služby nevýrobního charakteru, je velice rozmanité. Právě pro ně máme v  IS FLORES připraveny speciální oblasti, které řeší podporu evidence, vyhodnocování a celý obchodní cyklus svázaný se službami. Službové činnosti jsou natolik specifické a individuální, že vždy představují průnik a mix oblastí z celého IS FLORES. Díky vhodně zvolené architektuře a technologii dokážeme rychle a efektivně připravit pro naše zákazníky individuální řešení jejich potřeb a požadavků.

    Servis a opravy zařízení

    O uceleném souboru nástrojů pro komplexní řešení vašich servisních případů nebo oprav, ať se jedná o poskytování servisních služeb zákazníkům v terénu nebo údržbu vlastních strojů a zařízení, se dočtete na stránce tématicky věnované tomuto oboru.

      Projektové řízení / poskytování služeb v etapách

      Projektové řízení patří mezi další činnosti, které v IS FLORES využívají naši zákaznici. Podporu projektového řízení je možné jakkoli kombinovat s dalšími oblastmi IS FLORES, jako je například výroba nebo logistika. Pomocí něj je možné řešit nejenom velké investiční celky, ale rovněž i menší nebo interní projekty. Projektové řízení v sobě zahrnuje:

      • hierarchickou strukturu projektů a podprojektů
      • možnost alokovat zdroje
      • nastavit milníky projektu a sledovat termíny
      • vyhodnocovat rentabilitu projektů, sledovat plánované a skutečné náklady
      • řešit subdodávky

       

      Popis projektového řízení

      Funkcionalita projektového řízení v IS FLORES

      • založení projektu
        • návaznosti na jiné projekty
        • evidence zdrojů a časové plánování zdrojů
          • zdroje
          • kapacity
          • časové plány
          • aktivity
        • plánování finančních ukazatelů
          • sestavení plánu
          • rozpočet projektu
        • stanovení kontrolních bodů
      • řízení projektu
        • sledování průběhu projektu
        • kontrolní body
        • termíny
        • aktivity
        • zdroje
        • průběžná fakturace
      • ukončení projektu
        • uzavření projektu
        • vyúčtování projektu
        • vyhodnocení projektu

       

      Výhody plynoucí z řízení projektů v IS FLORES

      • zrcadlení firemních procesů
      • možnost spolupráce s externími subjekty
      • možnost docílit vysoké míry detailu
      • průběžné vyhodnocování
      • rychlé změnové řízení
      • nastavení rolí a kompetencí
      • těsné vazby na další oblasti IS FLORES
      • možnost nastavení podle velikosti a charakteru projetu

      Řešení zákaznické podpory

      Nejenom naši zákazníci, ale i naše společnost poskytuje svým zákazníkům podporu formou služby. Pro jednodušší a přehlednější komunikaci jsme vyvinuli nástroje pro řešení služeb zákaznické podpory. Nástroje zákaznické podpory s úspěchem užívají zákazníci IS FLORES i naše společnost při poskytování IT služeb.

       

      Řešení zákaznické podpory obsahuje

      • zabezpečený webový / ticketovací portál pro interaktivní komunikaci se zákazníkem
      • cenovou kalkulaci rozsahu prací
      • sledování průběhu zakázky
      • připomínky k průběhu zakázky a akceptaci předávané práce
      • historii zakázek a komunikace

      KONTAKTOVAT
      Zjistěte více nezávaznou konzultací