Webová reportingová aplikace iGate

Webový portál iGate pro zobrazení dat z informačního systému a jiných datových zdrojů kdekoliv a kdykoliv pomocí webového prohlížeče

Moderní nástroj pro tvorbu a prezentaci reportů prostřednictvím webového prohlížeče. Nástroj iGATE umožňuje bez dalšího programového vybavení definovat vzhled reportu, ale i zdroj dat, z kterých bude vycházet. Podkladová data mohou pocházet i z jiných datových zdrojů, nástroj tedy není podmíněn funkčností jen s IS FLORES.

Nástroj iGATE lze například využít pro prezentaci aktuálních dat odvodů výroby na LCD obrazovkách na dílnách ve výrobě, nebo pro prezentaci obchodních výsledků na poradách.

  • k dispozici je celá řada grafických prvků reportu, od jednoduchých ukazatelů, přes tabulky, až po složitější kombinované grafy
  • iGATE podporuje více vizuálních komponent na jedné stránce,  na jedné obrazovce se mohou míchat grafy, ganttovy diagramy, kombinace sloupcových a čárových grafů, tabulky, KPI napojené na různé datové zdroje (tedy např. dotaz vracející dataset z Oracle databáze a jiný dotaz vracející dataset z databáze MS SQL)
  • data lze cacheovat, tedy dotazy se spouštějí jednou týdně, jednou denně, jednou za 3 hodiny… dle potřeby a nastavení
  • datovým zdrojem mohou být různé typy databází (MS SQL, Oracle, Firebird, Postgre SQL…), ale i strukturované soubory typu JSON nebo CSV
  • nástroj disponuje funkcemi pro správu uživatelů a jejich práv a zajišťuje tak bezpečnost a ochranu dat poskytovaných prostřednictvím webového prohlížeče
  • stránky lze sdružovat do aplikací, ke kterým lze nastavovat uživatele/skupiny uživatelů, kteří aplikaci vidí, lze tedy velmi účinně definovat práva od anonymního uživatele až po konkrétní osoby
  • možnost zobrazení reportů na aktivních plochách v IS FLORES nebo mobilní CRM aplikaci My.FLORES
  • sada základních reportů vycházejících z dlouholetých zkušností -> více o reportech najdete v tomto článku 

Máte zájem o Informační systém FLORES?

Reference

Naší misí je trvalá podpora zákazníků v růstu

Zákaznická podpora

Zákaznická podpora

Pracovní dny 8:00 - 16:00