Informační systém FLORES pro plánování a řízení servisních zásahů

Ucelený soubor nástrojů pro komplexní řešení vašich servisních případů, ať se jedná o poskytování servisních služeb zákazníkům v terénu nebo údržbu vlastních strojů a zařízení.

Rádi vás podpoříme i v procesu výroby zařízení, jeho prodeji s následnou montáží u zákazníka a vyřízení předávacího protokolu elektronickou cestou.

IS FLORES zaštítí i související oblasti, jako je skladová logistika, projektové řízení, účetnictví a další.

Informační systém pro servisní společnost

  • evidence a správa servisovaných předmětů včetně sériových čísel
    • ​evidence data prodeje, platnosti záruky, umístění zařízení, period předepsaného servisu
    • zobrazení historie servisů vč. spotřebovaného materiálu
  • evidence, správa a plánování servisních případů
    • rozdělení servisních případů na typy (např. servis, garanční servis, údržba, apod.)
    • možnost přípravy typických závad, vč. operací a materiálů vedoucích k jejich odstranění a kalkulace předběžné ceny
    • přidělování servisních případů jednotlivým technikům a zobrazení jejich fronty práce
    • výkazy práce formou montážních listů
  • možnost vyřízení servisního případu, pomocí mobilní online / offline aplikace iServis, technikem v terénu s ele. odesláním výkazů práce přímo do IS FLORES pro další zpracování
  • fakturace servisních událostí
  • aplikace Infocentrum (helpdesk / ticketovací systém) pro zadávání požadavků samotnými zákazníky
  • řízení skladových pohybů k servisním případům (náhradní díly, materiál)
  • podpora skladové evidence na příručním skladě (auto) servisního technika

Máte zájem o Informační systém FLORES?

Reference

Naší misí je trvalá podpora zákazníků v růstu

Zákaznická podpora

Zákaznická podpora

Pracovní dny 8:00 - 16:00