Webová aplikace Infocentrum (helpdesk / ticketovací systém) pro zadávání požadavků samotnými zákazníky

Poskytujete Vašim zákazníkům servis? Chcete jim dát nástroj pro možnost zadání nového požadavku na servis kdykoliv a odkudkoliv? Chcete řídit frontu požadavků, přidělovat požadavky řešitelům a komunikovat se zákazníky přes jednotné rozhraní tak, abyste Vy i Váš zákazník vždy věděli, v jakém stavu jeho požadavek je?

Použijte webové rozhraní Infocentrum, které nabízí helpdeskový systém umožňující zadání nových požadavků a jejich následné zpracování Vašimi zaměstnanci včetně výkazu času stráveného na požadavku.

Funkcionalita aplikace Infocentrum

  • Webové rozhraní chráněné uživatelským jménem a heslem
  • Systém práv pro jednotlivé role (zákazník, technik, dispečer…) - zákazník vidí jen své požadavky
  • Možnost provozu bez připojení na IS FLORES
  • Možnost propojení s IS FLORES a využití dat pro fakturaci, správu fronty požadavků v rámci IS apod.
  • Možnost kategorizace požadavků
  • Sledování termínů požadavků (datum přijetí, datum plánovaného dokončení, datum další slíbené komunikace)
  • Podpora nastavení libovolného workflow požadavku (stavy na požadavku)
  • Komunikace přes email při změně na požadavku Infocentra
  • Možnost interní komunikace mezi Vašimi zaměstnanci při řešení požadavku
  • Možnost vykazování stráveného času na požadavku Vašimi zaměstnanci
  • Podpora digitálních příloh k požadavku (fotografie, dokumenty, screenshoty apod.)
  • Nezávislost na operačním systému a prohlížeči, kde je helpdeskový systém klienty používán
  • Statistiky požadavků - zobrazení počtu požadavků v jednotlivých stavech

KONTAKTOVAT
Zjistěte více nezávaznou konzultací